چاپ کتاب با هزینه‌ شخصی ضربه‌زننده است- چاپ کتاب 09183775334 وش

چاپ کتاب با هزینه‌ شخصی ضربه‌زننده است

یک شاعر گفت: چاپ کتاب با هزینه‌های شخصی سبب ضربه به اعتبار ناشران و سلیقه علاقه‌مندان شده است.

رویا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در زنجان، با اشاره به مجموعه غزل خود که با نام «یک بعدازظهر ناخوانده» به چاپ رسیده است، گفت: دنیای شعرهایم را در این کتاب دوست دارم و تک تک کلمات این کتاب را به گونه‌ای انتخاب کرده‌ام تا همه کلمات روشن و خاموش آن را بتوانم برابر با خودم بدانم.

او افزود: انتخاب یک نام برای کتاب بسیار اهمیت دارد زیرا می‌توان گفت این نام نماینده هزاران کلمه به‌کاررفته در کتاب است لذا باید بار کل کتاب را به دوش بکشد ولی انتخاب نام برای کتاب «یک بعدازظهر ناخوانده» تفاوت زیادی با سایر کتاب‌های حوزه شعر دارد و این اسم ربطی به شعرهایم ندارد بلکه در یک بعدازظهر به صورت کاملا ناخوانده انتخاب شد.

این مربی ادبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: امروزه گستردگی فضای مجازی شرایطی را به وجود آورده است تا مخاطبان بتوانند به راحتی نظرات خود را به گوش شاعر برسانند که این فرصت سبب شده است شاعران بتوانند با نظرات افراد عام که شاعر نیستند نیز آشنا شوند.

او همچنین اظهار کرد: متاسفانه این روزها شاهد هستیم که ناشران به سختی بر روی شاعران جوان سرمایه‌گذاری می‌کنند و ادامه این روند سبب شده است شعرهای خوب به گوش مخاطب نرسد، از سوی دیگر کتاب‌های بی‌محتوا با هزینه‌های شخصی به راحتی چاپ شوند که این موضوع ضربه بزرگی به اعتبار ناشر و سلیقه علاقه‌مندان به شعر زده شود.

 

نوشته‌های مرتبط:

تبدیل پایان نامه به کتاب حوزه- 09183775334 مشاوره رایگان

برای نخستین بار ثبت نام طلبه در مقطع سطح چهار...

طراحی جلد

طراحی جلد دپارتمان چاپ کتاب در کمترین زمان ممکن بهترین...

چرا کتاب‌خوان‌ها بهترین آدم‌هایی هستند که می‌توان عاشق‌شان شد؟- چاپ کتاب 09183775334 وش

مشاوره برای چاپ کتاب 09183775334 وش   چرا کتاب‌خوان‌ها بهترین...